Taheva jaam

kaardile

1903

Foto: M.Helme erakogu

Taheva jaam ehitati koos raudteeliiniga aastatel 1900-1903 Pildil Taheva jaam 1932.a. Jaamaesisel on olnud kolm teed, lisaks tupiktee kaubaaida juures, millel on näha seismas kinniseid kaubavaguneid.

Foto: EMR Arhiiv

Taheva jaam vahetult pärast sõda - jaamasilt on veel ühes keeles aga vedur on juba vene päritolu kuigi tema tahmaluugil puudub mingil põhjusel viisnurk. Selliseid 159-seeria vedureid valmistati Venemaal Podolskis 1930.aastatel ning neid töötas Eestis aastatel 1946 kuni 1954 kokku 9tk. Kuna aga vedurid olid nõrga veojõuga, siis saadeti nad kõik 1954.a. Valgevenesse metsatöödele.

Foto: EMR Arhiiv

Taheva veetorn 1950.aastate alguses. Vedurile ronib pumpmasinist Peeter Linnas. Vedur on sama tüüpi (159) nagu eelmisel pildil aga juba tavapärase viisnurgaga.

Foto: EMR Arhiiv

Metsa laadimine Taheva jaama lähedal 1950.aastate alguses. Rongi veab vedur 159-189.

 

 


Lõpetasid loo vaatamise. Võid lugu uuesti vaadata või selle sulgeda ning valida lugude valiku menüüst uued lood. Korraga saad vaadata kuni kolme lugu.

Korraga saab valida 3 lugu, kui soovite valitud lugusid muuta, siis võtke linnuke varasema valiku eest

Uute lugude valimiseks palun peata lugu vajutades nuppu “Stop ja tagasi algusse”

Vali lugusid

Legend

{header}

  • rong