Tallinn-Sadam jaam
september 1901
Vaade Odra tänava ja Tartu maantee ristmikule 1971.a. Selles kohas asus aastatel 1941-1944 peatuskoht "Laadaplats" ning 1944-1945 Odra peatus.
Tallinn-Sadam jaam 20.sajandi alguses. Vanadel kaartidel kasutati ka nimesid Reval-Hafenbahnhof, Felliner Bhf.II, Revel-Gavan, Willjandi Waksal II.
Tallinn-Sadam jaamas 1930.aastatel. Auruvedur Sk-156 valmistati Tallinnas Franz Krulli masinatehases 1931.a. Taganevad venelased viisid veduri 1944.a. juulis Venemaale Kesk-Uraali mägedesse Beloretski tööstusraudteele. Veduri tender oli jäänud kiirel põgenemisel Tallinnasse, selle asemele ehitati Beloretskis uus. Vedurit kasutati kuni 1980.aastani, seejärel ta lammutati.
Tallinn-Sadam jaamast on säilinud ainult kaubaait Petrooleumi tänaval. Jaamahoone asus praeguse Tuukri 58 maja asemel ja oli identne Tallinn-Väike jaamahoonega. Pildil on kollase noolega tähistatud pinnasest väljaulatuv kitsarööpmelise raudteerööbas. Aprill 2001.
Sadama poolt tulev reisirong ületamas Tartu maanteed praeguse Odra ja K.Türnpu tänavate ristmikul. Auruvedur Uk-81 on valmistatud Prantsuse firmas Corpet-Louvet 1929.aastal. Kiri kioskil: "SALUS, KARASTAVAD JOOGID".
Allikad: http://www.hansaco.ee/raudtee